The king of hummus

Jag har varit duktig och gjort min egen faktiskt mycket goda hummus! :D ska ha den som snax till sallad och så när sommarjobbet börjar på måndag. Jag har även gjort en kalasgod champinjonsoppa med klippt persilja ! :) MUMMA. Imorgon ska jag göra en linssoppa med mungbönor, chicken caribea och på söndag fläskfilégryta så jag får lite matlådor och slipper fundera på det där senare. Har lite kanongod chili con carne i frysen också. Matprat. Nu måste jag diska mitt berg. Ska till ersmark och hänga lite (städa typ), imorgon ska jag till anette och kika och umgås, kanske bli bjuden på middag (A). wiie. Puss!

ps. min kamera är king! har fotat lite idag! avatar är också älskvärd!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!