dåliguppdatering.com

ojoj, jag känner att jag inte har uppdaterat på länge. vet inte vad jag ska skriva riktigt. Jag och mor fick våra specialgjorda smycken idag av Solveig!  inte illa att få supersnygga matchande örhängen, halsband och armband! Jag längtar tills jag och mor ska gå kursen. Jag ska anmäla mig till Balans i livet kursen också som går på ungdomshälsan. Kommer dock inte kunna vara med i morgon då den börjar. hoppas det går bra ändå. jag inte riktigt kommit underfund med vad jag ska läsa vidare för något, men jag vet att ikväll blir det om utvecklingsstörning. såg en hemsk film om kvinnlig omskärelse idag på skolan och ska se på en dokumentär om att leva med panikångest på kunskapskanalen kl.20.00 ikväll. Lånade fyra lättsamma roliga böcker (martina haag bl.a.) och en bok om könsstympning idag på bibblan. nej nu måste jag plugga! över och ut!

ps. linn är du hemma/ledig något i helgen?

Kommentarer
linn

kom ju precis hem från åre.. är ledig i morgon men ska inte på step då min rygg är av. ska göra diverse ärenden om jag får låna bilen, men jag tror nog att jag kan ha nån minut över. sen jobber jag fre-lörd och sön ska jag troligtsvis på ikea. vi får se :) du?

2010-03-03 22:38:48
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!