En mycket trött Jenny, ny visningsbild? ;D

jag har varit på sjukhuset i 11 timmar idag. på praktiken sen var jag hos farfar i tre timmar. han blev jätteglad, jag med, men jag blev ännu tröttare. kom hem. dog framför datorn. sen kom lisa och vi dödde tillsammans här framför. gjorde improviserad wok med nudlar som blir min framtida lunch två dagar framöver. vi såg på dh, lisa gjorde jättegod banan- och chokladmilkshake! och hon hade med sig massor av underbart gott bröd. bomans är bäst på att baka så är det bara. känn dig överkörd jenny. vi har pratat alldeles för mycket (lagom) och jag bjuder på dagens outfit på operation. Jag trivs som en fisk i vattnet. där skulle jag definitivt kunna jobba! vi är olika, suss skulle inte kunna tänka sig jobba där, men i love it. Var med om en jättestor operation idag, när jag gick hem hade den pågått i 7timmar. jag fick se allt! verkligen allt! hur de drog i tarmarna och la dem bredvid och spände upp buken med stålklämmor! that's my shit. jag är helt obrydd, helt immun. det är verkligen en massa saker som man inte vet om, vad som gäller innan, under och efter operation. mycket intressant kan jag då bara säga. i love it! ps. de öppnade hela buken. ds. de värsta med dagen var lukten av bränt kött när de brände i kroppens alla lager för att komma nedåt och hur de brände blodkärlen.


dagen outfit!




Kommentarer
linn

SNYGGING ;)

2010-03-24 08:11:12
URL: http://rydelius.blogg.se/
n

Det ser ut som att du virat en disktrasa runt huvudet! :P

2010-03-24 09:11:31
ma

har du konverterat?

2010-03-24 20:58:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!