Intervju

Pratade med Patrik idag om att det känns som om man konkurerar med 3859 st om sommarjobb inom vården. När man talar om trollen. Senare på eftermiddagen ringde de upp från Skräddaren (äldreboende på Teg) och frågade om jag vill komma på intervju! YES! Bland många sökande på arbetsförmedlingen blir jag vald och jag har inte ens jobbat inom vården. de tyckte jag verkade "intressant". Jag har möjlighet att jobba extra också på helgerna innan sommaren, om jag får jobbet. Men hon pratade som om jag nästan fått jobbet.. Hoppas! Ska göra bra i från mig!

Nu: studier
Senare: DH

Kommentarer
N

Det va där Sebbe var på praktik om du inte visste det =)

2010-03-09 19:11:27
linn

jag har nog inte möjlighet att ses i veckan, mitt schema är som alltid rätt proppat.. vi kanske kan ses på lördag dag. jag har i alla fall tänkt träna kl 10.15 :)

2010-03-09 22:51:17
Emma

Hej på dig! det var längesen! härligt somrig blogg tycker jag! eventuellt kan du ringa min chef om jobb om du vill, har varit illa på vikariesidan, men jag vet iofs inte om hon styrt upp den inför sommaren än.. om inte annat är hon nog på god väg... o det är isf nattjobb!

2010-03-10 19:36:08
jussah

hejhej ! dt e frågestund på bloggen (;

Kika in? :)

2010-03-12 19:59:06
URL: http://jussah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!