irriterad, hjälplös och glad

Argh! Nu har csn strulat till det igen. De tycker att jag studerade på 75% istället för 100% under några veckor. man behöver 20p / vecka. Jag läste 250 poäng på 12 veckor. 12x20= 240p

en granne på samma innergård som jag blev misshandlad till döds igårkväll, med ett basebollträ. jag visste inte ens om det. jag såg att det susade förbi ett gäng polisbilar här i går kväll, men tänkte inget mer på det. de hade inte sirener på. tre andra killar blev förda till sjukhuset. de vart också misshandlade. fyfan vilka hemska människor det finns.

annars har jag fått rätt mycket gjort idag. varit i skolan, köpt grejor till att sticka en ny halsduk, tränat, gått från stan till willys, handlat, diskat ett berg, vikt tvätt, tvättat, gjort iordning saker för ikväll och imorgon. nu ska jag kollar på utbildningar och senare göra klart spinningpasset.

en uppdate till er som har missat det. nu börjar det närma sig! om ni inte förstår så betyder det genomstrukna att jag inte önskar mig det länge och de med fetstil är prio ett!
min önskelista i repris:

- Sportbhar - färgglada på stadium 199kr
- Cykelbyxor 150-300kr intersport/stadium
- Uppvärmningsjacka
- Små vita fina dukar, flera stycken till tvbänken, byrån, blommor, ljusstakar, köksbordet
- En bra bok
- En intressant bok, om t.ex. människokroppen eller psykiska tillstånd, hjärnan, mer faktabok t.ex. Sonessons Anatomi och fysiologi (ISBN: 91-47-05256-2)
- Avatar
- En lite mer yvig blomma till min lägenhet
- En hushållsvåg
- Glasunderlägg (i glas)
- En stor leksaksråtta till Zlatan
- Svarta sockar
- This is it - dvdn med Mikael Jackson

Kommentarer
Linda

Hej!

jättefin blogg!

ville bara säga det, kram

2010-03-16 15:24:47
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Sannie™

de försöker verkligen med alla knep för att spara ihop pengar -.-

2010-03-16 15:25:02
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Angelica - Foto & Personligt

Härlig blogg! :D

2010-03-16 16:17:29
URL: http://steeler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!