Jag hjärta CSN

Yes. Fick idag ett brev med återkrav från CSN med inbetalningskrav. Jag ser samtidigt att jag fått svar på mitt mail att de fått in nya uppgifter och därmed inte vill ha några pengar tillbaka. Jag ringde dit för säkerhets skull. Nu kan jag slänga brevet och behålla pengarna. Gud vad mycket trassel för lite..

Provet gick bra, dock tog det faktiskt de tre timmarna som var utsatt för det. Jag har just just kommit hem och ätit lite mat. Jag var vråålhungrig innan jag var hemma. nu ska jag duscha sen bär det av till marie och anny.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!