Kommentarer

Hejhopp i stugan
måste svara lite på några kommentarer. till lisa säger jag bara: jag gillar också det inlägget. Det vore skoj att fara iväg och resa i sydafrika (där det är säkrast, tror jag) två veckor innan skolan börjar. Jag ska som sagt på intervju om två veckor. Svar till Emma: Jag är intresserad av jobb, men inte nattjobb. Jag är en sådan otrolig morgonmänniska och orkar inte vara uppe längre än till 24.00, om ens det.

En dag som denna kommer jag inte orka det. Jag har varit och promenerat, pluggat, ätit lunch med patrik, strosat på stan, sett en otroligt wacko film - Alice in Wonderland - ätit hos patrik, handlat lite och nu sitter jag här. Jag har massor med saker på schemat imorgon, en verkligen göra-torsdag. Filmen var häftigt gjord och cool på det viset, men handlingen lämpar sig till 10-11 åringar. Den handlade egentligen inte om speciellt mycket. Cool tolkning av Tim Burton dock.

Jag slänger även in en rad om prenumerationserbjudandetidningskungen.se, där finns det en massa bra erbjudanden på tidningar. Jag som gillar mat, är intresserad av Allt om Mat. Med den tidningen får man med en massa bra recept, tips och trix i köket, vardagsmat och lyxmat. De har även testkök. Kika gärna på sidan! Bloggare har chansen att vinna en prenumeration.

En trött Jenny slänger snart in handduken

Kommentarer
mysecreti

Hej



allt bra? :)

2010-03-10 20:49:40
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Sebastian

visst kan vi baka bröd om du vill,för där finns ju många varianter;) och bröd kan man aldrig få nog av;)

2010-03-10 21:11:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!