Ny dag

Har inte varit speciellt produktiv idag. Jag har läst litegrann till provet imorgon, kan inte allt därför ska jag skumma igenom det nu innan jag ska sova. Vet inte vad morgondagen har tänkt sig för mig, Marie svarar inte. Jag få väl plugga, sticka och läsa vidare i "i en annan del av Bromma" miket skojig och lättsam :) på kvällen ska jag till mami och sticka hela kvällen lång och kanske sy klart väskan !

Jag gjorde en supergod smulpaj med hallon, blåbär och björnbär ikväll. Patrik stod för vaniljglassen! My love. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!