Onsdag - Torsdag?

jag har haft torsdag hela dagen idag. skitdrygt. Jag har även glömt bort och kommit på att jag ska på studiebesök på en dagsverksamhet imorgonbitti. jag ska sova nu. ska ju vara där kl 08.00 imorgonbitti. dagen har varit kul som vanligt. Det är kul att gå kväll. Måste göra som anette nu. en liten planering.

Torsdag: Praktik 8.00 -16.30, Lisa och Linn på kvällen

Fredag: PLUGGA, Patrik på kvällen

Lördag: gå på staden med Patrik, Middag med Anette och Patrik

Söndag: Plugga? antagligen.

Måndag: Ledig

Måste försöka fara och träna någon av dagarna. jag har växt - på bredden..

Kommentarer
Sebbe

låter som att du har en fullspäckad vecka:) har ett till job på gång,som jag ska fara på intervju nästa vecka: yay kul å höra att skräddaren verkar klart:)

2010-04-01 13:17:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!