Plugg

Hmm.. funderar på att läsa in naturämnena och matte D och skriva superbra (plugga som en idiot) på högskoleprovet och söka till läkare. Jag kan komma in på det andra eller tredje alternativet, men inte som första vilket är enbart betyg. det vore en dröm. nu ska jag duscha och sen ska jag och mor fara och kolla på födelsedagspresenter! det är alltid kul! jag har kommit på en till sak jag önskar mig - ett presentkort på bodyshop. De har kommit en ny citrus serie som jag är intresserad av! Jag får ju även 100kr av dem i födelsedagspresent! wiiee. Lisa: man kan fortfarande göra en sen anmälan till att skriva högskoleprovet - i vännäs. men jag tänkte du kan ju kolla om det går att skriva i stockholm, om det finns platser kvar :)

PUSS

Kommentarer
lisaboman

tjo, märkte precis att högskoleprovet är den 10 april, då jag är i london. Så det sket sig hur som helst.. Har fortfarande inte fått nå svar från uppsala universitet heller..

2010-03-27 10:22:23
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!