Tidig födelsedag

YEY. Jag har haft en superbra dag! Det har varit en lugn dag på praktiken idag. Jag kom hem tidigt och gjorde i ordning middagen - tacogratäng till hela familjen + pate :) vi firade mig idag. Japp. Jag fick (som jag redan visste) en vårjacka och en träningsjacka av mor och far. glasunderlägg av anette och Michaels Jacksons This is it av patrik, en stor råtta till zlatani och sen ska vi kolla på en sportbh till mig på lördag kanske :) MYSIGT


Mamma hade köpt jättegoda bakelser + att patrik gjort en kladdkaka

PUSS

Kommentarer
Susanne

GRATTIS I EFTERSKOTTTTTTTTTTTTTTTT!=) Satt faktiskt på face å tänkte skriva grattis på din födelsedag.. men då vart jag osäker om det var rätt dag. haha. så jag ville inte skämma ut mig så jag hoppade över det för stunden sedan glömde jag det helt. så grattis nu iaf=) hoppas dagen var fin! kramis!

2010-04-06 04:10:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!