Trötter

Inte bra. Huuur trött som helst. Har läst ur "Underbar och älskad av alla" idag och andra dagar också för den delen. Jag har blivit inspirerad och skriver ner mina tokiga tankar som kan komma ibland. Jag kanske blir känd i framtiden. Funderar på att läsa språk. jag vet inte vad. Franska, Afrikaan eller Swahili, Engelska? Jag vet inte. Jag har fått ett oerhört sug efter att fara till Sydafrika. Kika på djur och städer. Inte bada med vithajarna dock. Titta på dem. Inte mer. Ska limma fast mig i båten om jag ska ut och kika på dem. Får inte av misstag trilla i. Huvva en sådan tanke. Imorgon blir det långpromenad, studier och så ska jag kolla upp lite mer om olika utbildningar och kurser. Jag blev så förbannad då jag såg filmen om kvinnlig könsstympning. Det finns fortfarande ett intresse av mänskliga rättighetsfrågor. Åh, varför är jag intresserad av så många helt olika saker? Hjälp mig.

Nu vill täcket och kudden ha sällskap i sängen. Zlatan har börjat ligga bredvid mitt huvud på nätterna. Jag lägger mig nästan på henne..

Kommentarer
fanny

åh, jag såg filmen underbar och älskad av alla för ett tag sen :) lite roligt den, godmorgon förresten!

2010-03-06 09:29:41
URL: http://fannyklingvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!