Vart tog dagen vägen?

Ja, det är en bra fråga. dock har det ett bra svar också. Jag sov ut och klev inte upp förän strax innan 10. Åt en låång frukost, städade kattoan och tog med mig källsorteringen och gick med det och sen hoppade jag på bussen till USM. tränade - dvs. körde igenom mitt Tc 45 pass, som nu måste ändras lite. Tog en långdusch, rakade benen och filade fötterna. Sen hem. åt en sen lunch strax efter 15. Sen ringde lisa äntligen upp, jag ska dit efter några rårakor. Har skrivit lite på arbetet också, inget märkvärdigt, jag har ju över en vecka till på mig och jag har skrivit halva. varför arbeta ihjäl sig i onödan?

Imorgon ska jag och mami kolla på födelsedagspresenter på intersport, wiie. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!