Vem är smartast?

Jag eller Zlatan? Jag smälte en del av skärbrädan på plattan. Zlatan springer runt som en galning och försöker döda ett russin. du avgör.

Jag har en sak till att lägga till på min önskelista. ingen kommer att bidra till detta alternativ, men jag skriver det ändå. Jag vill fara utomlands på en skön semester. yesbox. har fortfarande inte gjort någonting vettigt idag. gör middag nu och matlåda. annars har jag varit ute lite och läst ur Emma Hambergs "Brunstkalendern", den är skojig och kommer nog att bli bättre och bättre !

Vill ha nu: Mat
Imorgon: Praktik för hela slanten. yes

Kommentarer
lisaboman

Haha Zlatan såklart! Russinet kan dö och bli uppätet, eller torka och fortsätta vara en bra leksak. Skärbrädan på plattan är sjukt jobbigt att få bort, och är inte lika användbar längre. Dessutom skulle jag bli mer less på mig själv om jag smälte skärbrädan (jag har också gjort det..) än om jag åt ett russin, trots att jag inte tycker om russin. Hehe =)

2010-03-22 21:59:52
URL: http://lisaboman.blogg.se/
linn

lisa smälter ju för tusan alltid skärbrädor.. haha.

och brunstkalendern, den är bra vill jag minnas :) läste den på nån utlandssemester!

2010-03-25 22:59:24
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!