Alla har nya boenden

Kid och Spirre  har varit här hela dagen. det ska sova över också.
Isa har flyttat till Sebbe igen.
Zlatani flyttar till linnsan ikväll.
Jag far till Lisa.
Det är bara Ragge som blir kvar. Patrik har lovat att mata honom på söndag efter jobbet.

Jag längtar tills imorgon då jag äntligen får fara iväg. Jag fick plats med otroligt mycket i min väska. Kanske inte får med mig så mycket hem, men jag ska som sagt inte shoppat, så mycket.
Nu ska jag försöka studera lite innan jag ska till Linnsan.
Jag hade en trevligt lååång promenad ca 1½ timme med hundarna i skogen och svettdes som fan i det varma vädret.

Kommentarer
Linn-lay

Godmorgon:D



hittar du på i dag då? :D

2010-05-14 12:07:58
URL: http://linnlay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!