And then..

Mor och far blir stora imorgon! De far till New York alldeles ensamma! herregud, hur ska det gå? :) det har varit minst sagt kaos med folk, hundar, katter och väskor springande runt hela kvällen. Nu är snart alla påväg i sängs, så det är väl ingen mening med att vara kvar här? Har lånat fjärde delen av Över nektergalensgolv-böckerna som jag har haft ett uppehåll ifrån, men nu ska jag läsa klart dem! Jag har även lånat a charming man av marian keyes, då jag ska träna läsa engelska.

Jag har fått mersmak på att fota idag då jag och patrik var och försökte fota lite fåglar! det var skoj! Vi satt även ute i solen och åt frukt.

Här kommer lite randombilder från kameran:







Avatarkväll ;D

Min middag idag, dubbelkycklinghamburgare med ägg och grönsaker!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!