Ensam hela dagen

Otroligt skönt faktiskt!
Jag har hunnit fått gjort en massa saker som är nödvändiga och bara gjort saker som jag känt för att göra. det som fallit mig in. jag låg t.ex. på sängen ("soffan") bland alla kuddar och vilade! det ni! det är inte vanligt om man heter jenny. men jag har gjort mycket ditt och datt också, t.ex. pratat en timme med farmor i telefonen. blir en dyr räkning igen ^^ jag har även pratat med patrik 2ggr, mamma 2ggr, pappa, anette och försökt få tag på boman - avstängd. Imorgon blir det middag med mor och far. wiie. lugnt och skönt. patrik kommer sedan.

Jag har kollat på massor med nyttigare recept på efterrätter - typ lätta chokladkakor m.m. sen har jag försökt få inspiration till annan mat. Ska bl.a. göra svampsoppa, bönfyllda squars, färsfyllda paprikor, fläskfilépanna, currykycklinggryta.

är annars intresserad av lite "ny musik" eller bara bra musik att lägga till på min spellista på youtube.com har dålig fantasi då jag aldrig lyssnar på musik eller radio.
GODNATT :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!