Hola!

Hejsan hoppsan.
idag har det varit varm nanting! nu är kl 20.00, det har varit skugga på altanen sedan kl. 15.00. ändå är det 22grader. Jag och Lisa har varit ute och gått hela dagen. jag har sett iprincip hela sollentuna! här vill jag bo!!! :D det är sååå fint överallt, allt vatten och fina hus! Fina parker! :D allt är toppen. idyll! Det har varit så varmt att man velat ta av sig linnet och de har även blåst en del. Jag blev sjöblöt i svett efter ca 7min promenad. Vi var ute i 6,5 timmar. vi har det supergött! har fått lite färg, lisa är sött röd. vi åt en sådan katastrofalt stor lunch ute och sen så vi ska snart äta middag. sen bara mysa! jag blev bjuden på en god sommardrink också! nu ska vi ha en tjejkväll. Nu är det mat!

Kommentarer
Anna

Kul att det är kanon när du äntligen åkt iväg. Ha så skoj :)

2010-05-15 21:35:44
lisaboman

mysmysmys!

2010-05-15 22:21:50
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!