Mycket intressant

Olika inriktningar på socionomutbildningen trodde jag inte att det fanns. Tydligen finns det. Får reda på mer imorgon eller någon dag framöver då jag förhoppningsvis får svar från de olika utbildningarna. En interkulturell och internationell utb i Östersund (mittuniversitetet) och en i Gävla - helt på engelska dock. Jag har även mailat den "vanliga" utbildningen.

jaja. i allt det jobbiga får man lov att försöka sysselsätta sig så att man inte blir galen. det är inte lätt. alltid när man ska sova. det är jobbigt. men imorgon ska jag och patrik iaf ha en mysig middag med filé á la mats :) den gick hem mer än väl hos anette iaf. tror patrik inte heller kommer att klaga. jag har ju en grillstekpanna :) mums
Över och ut. Jag tänker på dig farfar. Man påminns i allt man gör. Har t.ex. hans favoritfotölj hos mig nu, eftersom jag sålde soffan. den är riktigt skön! godnatt

Kommentarer
linn

sålt soffan?

2010-05-26 11:11:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!