Några dagar

Torsdag - AVATAR! i love it. Den är nästan bättre andra gången man ser den och utan 3D. Man blev inte yr eller ofokuserad!

Fredag - var i vännäs med farmor hela dagen, från kl. 10.30 - 17.00. Vi gjorde ärenden på samhället. Jag gjorde lunch, vi fikade och pratade en massa massa som vanligt. Jag fick tips och recept av henne som hon skulle rensa bort! Jag fick det hemliga rabarberdricka-receptet. Mohaha. Plus några formar att göra mandelformar av.

typ sådana:

för att göra:

Idag har jag och patrik varit och tränat, igen. Jag kommer få någar hälsosamma recept av honom i veckan! yey. vi glömde dock att göra ett nytt träningsprogram till mig.. aja. Vi myste / halvsov till toystory på tvn. Jag åt en nyttigt kikärtssallad till middag. Har fikat ytterst lite yoghurt och dricker te just nu. har hunnit med rätt mycket skola ikväll + att jag diskat undan från hela bänken + att jag rengjort ugnen + dammtorkning + återlämning av böcker!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!