Varför varför varför..

What to do? Jag kan inte bestämma mig. det känns svårt att veta vad man ska göra iframtiden. Nu när jag sitter med näsan i psykiatriboken hela dagarna vill jag bli psykolog. Läkare och psykolog är ju fina yrken, kul att vara något av det. Jag tvivlar bara på min egen förmåga att kunna bli något av det. jag känner mig dålig och vet ingenting. Ska iaf sommarjobba nu som uska och känna på det yrket lite.

Har iaf haft en toppenkväll med Linnsan! my dear dear friend! Bra samtal tycker jag, ovanligt för att vara oss :)

Kommentarer
lisaboman

Jenny, tvivla inte. Du om någon kan bli precis vad du än vill.

2010-05-06 12:09:13
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!