känner mig skyldig

stackars mina få vänner och släktingar som läser denna blogg. måste vara supertrist eftersom bloggerskan aldrig skriver! Jag har dock inte haft mycket att skriva. hade jag skrivit någonting varje dag förra veckan hade det varit ungefär så här: Hostat hela natten sovit 3 timmar. Hostade på dagen. Haft feber. Mått illa. Ont i huvudet, ryggen och magen efter allt hostande. Hostade tills jag inte kunde andas, hostade tills jag fick uppstötningar, hostade tills vi for till akuten. + att jag tog mig till skolan på några obligatoriska moment. Nu är jag mycket bättre! Har gjort bort min enda dag med lektioner, igår. ska lägga krut på uppsatsen i veckan. Inte länge kvar nu innan detta är över! intressant är det dock. jaja. ska sätta igång och studera lite nu!

Kommentarer
Lisas mamma

Usch, den där hostan låter inte bra. Fick du någon medicin eller? Hoppas pluggandet går bra och att vi får se dig här någon gång innan jul.....KRAM / Anna

2010-11-24 19:17:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!