Lurdag

skön dag idag. vaknade kl.9.30 och var trött! haha. zlatan hoppade upp och mjauade och kramade mig och sa åt mig att kliva upp och såklart gjorde jag det. Jag och pa hade en lite billektion idag. alltid bra att repetera lite! Sedan fortsatte jag och läsa den förbannade boken och vilade lite. var sjukt trött idag! för mkt true blood. jaja. sen kom Patrik! jag hade glömt bort att han skulle hit med recievern (?) till pas nya tv. fipplade med det och jag läste. vi gjorde gomackor. myste lite sen kom ma och pa hem med godfika! smaskade i oss det också. haha tjockisar. kl 17 blev det middag på invito! sjukt kallt vid fönstret! det var ett roligt besök av alldeles för mycket skratt och huttrande. Vi asgarvade bland alla sofistikerade. Det blev en massa pinsamheter och skojs! som vanligt när vår familj är ute tillsammans! åt iaf sjuuukt gott! nu har jag ätit kräftskjärtar = en ny favorit! smaskens. detta åt jag:

Bruschetta con Insalata di mare
Grillat italienskt lantbröd toppad med siciliansk skaldjurssallad
med smak av chili & citron, ruccola, rödlök & parmesancrème

Invitos Filetto alla Rossini
Kolgrillad oxfilé gratinerad med ankleverterrin,
serveras med tryffel-& marsalasås, husets potatiskaka & höstprimörer

Det var saaaaaaaaaaaaligt gott. helt jävla sjukt! allt som vi åt var gott! billig nota: 1900kr. tur att pa fick 1500 i presentkort av jobbet när han fyllde 60 ;D billig middag för 400kr totalt för allas tvårätters ^^
Patrik kom nu på kvällen. Jag skjutsade ma och pa till dansen. bandet hade dock kört av vägen och vi for hem direkt. TRIST för dem. De kommer till umeå i maj nästa gång. Men vi såg på blades of glory tsm. väldigt udda film men skojig. Nu ska jag sova. ska till farmor imorgon och mysa. jaja. vi hörs väl

Kommentarer
lisaboman

blades of glory! awsome film :D haha

2010-11-28 13:56:34
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!