Måndag

Nu har jag repeterat allt för tentan på onsdag. S-k-ö-n-t
Jag har rensat i mina lådor i förrådet så att jag slipper dra med mig saker som jag ändå inte ska spara.
Ang. dröm-temat som lisa har på sin blogg kan jag säga att i natt var den enda natten på hela veckan då jag inte drömde mardrömmar.
Jag har drömt om att jag blivit våldtagen om och om igen en natt. Jag har drömt att jag blev sexuellt utnyttjad av en farbror som jag jobbade som betjänt åt. han höll stenkoll på oss och vi fick inte lämna ranchen. när jag försökte fly kom han på mig så jag slog en yxa genom huvudet på honom. En annan kväll blev jag vittne till ett brutalt mord, sedan flydde jag för mitt liv genom natten i skogen då de var efter mig! sen blev det terrordåd på alla lastbilar och pappa försökte göra allt han kunde för att försörja oss i familjen och körde lastbil ändå.

jag och ma var och kollade på möbler imorgon. Hatt- och skohylla, toalettförvaring + matchande tvättkorg, soffa, skitsnygg tv-bänk, vill bara få tag i det matchande soffbordet. hittade även ett snyggt köksbord dock levde det inte riktigt upp till mina förväntningar. Jag har höga krav nu. svårt att hitta någonting som man vet att man vill att det ska se ut. om ni förstår vad jag menar. nu måste jag börja göra mig iordning! tjing!

Kommentarer
lisaboman

visst är det hemskt att drömma sånt där! jag tror det beror på stress, att hjärnan försöker varva ner och måste då bearbeta allt för att bli av med den värsta stressen, och då drömmer man de värsta drömmarna..

det ska för övrigt bli himla kul att se din nya lägenhet till jul! :D

2010-11-01 12:52:39
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!