Mycket att göra

som vanligt. Dessutom är jag förkyld. sjukt matt och tätt. måste till skolan idag i snökaoset?! det är obligatorisk redovisning. yey. enskild. hör ju knappt vad jag själv säger. det skär som knivar i halsen. btw. lisa båda mina tentor gick bra. vg ;D yey. en annan mycket rolig sak är att jag ska träffa hon som är ansvarig på bemanningen på sjukhuset. Jag ska (mest troligen) börja få timvika där! därför sliter jag stenhårt med skolan för att ligga före så att jag kan jobba så mycket som möjligt. vill inte tacka nej till något när jag äntligen får vara på sjukhuset! kommer mest troligen gå runt på flera olika avdelningar. hoppas jag får det! hon sa att kunde ge mig en rad redan nu, så.. ja. jag hoppas. annars, inte hänt så mycket. har äntligen skrivit på kontraktet nu, 1 dec är det som gäller för lägenheten. YEY. blev av med min lägenhet i veckan också. så jag tjänade en massa pengar på att slippa ha dubbla hyror. jippi

Kommentarer
lisaboman

men va kul! :D allt förutom förkylningen dvs..

2010-11-10 10:29:02
URL: http://lisaboman.blogg.se/
lisaboman

hey you, vad gör du imorgonkväll? :) du, jag, linn ?

2010-11-11 13:13:06
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!