Woho!

Imorgon och på fredag ska jag gå mina första dagar på sjukhuset. Det blir vak för en orolig patient som har stor fallrisk, ligger på stroke, notera: ej döende. det är en början iaf och någon extra tusen lapp till jul! Hade just innan de ringde planerat att jag skulle hälsa på farmor imorgon eftermiddag, fika, handla lite, umgås med helene som kommer med kakor och bära upp lite julpynt. hmpf. fick ringa upp precis efteråt och säga att jag skulle jobba. så vi ska ses på söndag. Jag och farmor, ingen helene tror jag, vilket var synd, men vad gör man. pappa ska lära mig lite om bilar på lördag, sen ska vi äta på invito, vi fyra. smaskens! skolarbetet börjar dock inte ljusna riktigt än, speciellt inte när jag nu "fick lov" att jobba extra några dagar. man hinner mycket på två dagar i skolan. well. nu ska det bli lite sista-för-dagen-plugg. Hej hopp!

Kommentarer
lisaboman

kul att se dig blogga igen! :)

2010-11-24 22:54:07
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!