dags för uppdatering

noterat idag:
- Curry har fått det nya namnet "Kurt Curry" precis som väldigt många av det manliga könet heter i min släkt
- Zlatan har därför fått namnet "Margit Zlatan", dock klingar detta inte lika bra, men ibland passar det

varit på promenad med far och hundarna idag. som vanligt är det bara kid som fattar poängen med att bli fotat. spirre kan inte logiskt tänkande, vilket resulterade i att när pappa försökte lösa ut knutarna på långlinan, fick han tillslut spirre att "hoppa" igenom "ringarna" (öglorna).





fika på bibliotekscaféet, varm choklad + mangocheesecake - mitt
Patriks baugette med salami och brie

även mitt: Panini med getost, fetaoströra, soltorkade tomater med sallad med honungsvinegrett


En av de stickade tröjorna jag köpte på rut: en oversize


en trött jenny, orkade inte ta en rättvis bild på väskan, men här lisa är den:


Kommentarer
linn

varit och käkat på mitt gamla jobb (paninin är sjukt bra) och handlat tröja på mitt nuvarande.. kanske ska börja jobba där du köpte väskan så är cirkeln sluten?

2010-10-25 12:28:08
URL: http://rydelius.blogg.se/
lisaboman

supersnygg väska :D och så himla gott det på teatercafet såg ut att va.. åh jag blir hungrig!..

dessutom skitbra bilder på kid och spirre! :D

2010-10-25 17:01:14
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!