Hemsk & Rolig Dag

Dagen började inge bra. Skulle fara och handla, släppte in Zlatan och det var blod överallt! Stackarn har skurit upp en tå-trampdyna ute!! Det blödde jättemycket. Försökte få ta på en veterinär, icket. Ska ringa imorgon när de har telefontid. For till ersmark och rengjorde det och la om det, hämtade tratten och stackars zlatani är deppad och allmänt förtvivlad. Ma och Pa har gjort superfint i sovrummet! :D YEY. inte illa. nu ska de bara montera upp sängen, sängborden, hyllor och lampr + lister. Sedan backade jag ut bilen och slog halvt lös både volvons och lillens backspegel. inte en skråma, inte en repa, bara att sätta tillbaka på plats. TUR! Skjutsade hem zlatani, skjutsade ma till jobbet och for och handlade lite kikärtsmjöl och vegetariska produkter för att testa äta vegetariskt en vecka eller så. Ibland känns det så fel när man äter visst kött. Har köpt sojabitar och sojafärs. Jag har ju ätit qournfärs förrut så nu ska jag testa detta. Åt iaf jättegod icke-vegetarisk man igår som jag skrev:




Kommentarer
Telly

aha ! a walrus !

2010-10-08 16:07:49
anna Boman

Stackars Zlatan att ha tratt brukar inte vara skoj.Vegetariskt lät spännande, det finns nog massor av gott att göra! Men en god köttbit är inte fel, en bra mix är nog det bästa:) Kram "mamma Anna"

2010-10-08 17:44:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!