Lisa-bröd

Gräddar just nu små söta Lisa-bröd dvs. Lisas smarriga grahamsbullar. blir lagom till kvällsfika. jag har faktiskt inte gjort någonting särskilt idag. jag har varit alldeles för trött. varit i skolan i 4,5 timme och sedan bara hem. bjöd patrik på supergod mat. Inbakad örtmarinerad kyckling med satay(jordnöts-)+curry+currypasta+ananas-sås med ris+spenat blandat. alltså filodeg, på med kyckling, sås och risblandning vik ihop pensla med smör! Supergott verkligen, men ett råd till alla och mig själv. köp aldrig filodeg om du inte ska bjuda många. ett helvete att hantera kan jag då säga. men gott. ska bjuda ma på middag på fredag. det blir också mysigt! Har redan bestämt vad jag ska bjuda på. Nu väntar jag på bröden, sen blir det nog inte mer action ikväll.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!