Ma-dag

Jag har haft en kanondag. Jag klev upp 07.15. ringde veterinären och rådgjorde. pluggade. var ute och sprang. pluggade mera. kl. 15.40 kom ma! Vi pratade och varvade ned, for iväg till Coop då jag tipsade mamma om urbillig ekologisk torsk, hon fick välja en Ben & Jerry's till efterrätt. sen blev det en gryta, men sojamjöls pannkaka som förrätt. åt det igår också! Supergott verkligen! Sen efter middagen, tog jag hand om ma's stackars fötter. filade en massa massa, smörjde in och målade tånaglarna! uppskattat men en smärre chock då hon såg att tånaglarna blev mörkröda med lite glitter i. hon tittade aldrig ned  ^^ Nu har jag ätit alldeles för mycket idag och ska väl börja tänka på refrängen jag med. Kikar på vad man kan plantera nästa år. :D

Kommentarer
is

Inget roligt varar för evigt, men det kommer bättre tider.

2010-10-12 17:02:30
lisaboman

hey hur mår zlatan nu? har tassen läkt?

2010-10-14 16:19:04
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!