Måndag

en riktig skoldag. jag har varit i skolan från kl. 07.50 till 17.00. jippie. Jag har ansträngt mig i realiagruppen och vi har gjort färdig vår powerpoint med vår ljudinspelning, inte det lättaste. sedan har vi haft tentarepetition och en superdryg lektion i litteratur, där vi argumenterade om våra keywords ur boken.. för att avsluta dagen med tentarepetition i ett annat ämne. kom hem och gjorde supergod korvstroganoff och ris. varför har jag bara ätit det två gånger sedan jag flyttade hemifrån? gott! har pratat i telefonen nästan en timme nu, så jag måste börja med grammatiken nu. WHY?!

DH imorgon
Spinning imorgon
Måste hålla igång bloggen nu när man börjat och för att Lisa har börjat igen ^^ KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!