Söndag

När man inte kommer på bättre överskrifter, varför inte ha dagens namn som titel?
Noterat idag:
- vill ha DH-sällskap på tisdag, Linn?
- måste bort från äldrevården, är fysiskt och psykiskt slitsamt och drygt, vill till sjukhuset, har sökt mig dit, är less på att ha döden som arbetskompis
- saknar Patrik, även fast jag nyss var med honom
- jag ska ta mig till spinningen kl 11.30 på tisdag
- jag har en underbar familj
- jag har en låååång dag i skolan imorgon 8-17 sen plugga pronomen till 1000 på kvällen.
- måste blir bättre på att blogga, även lisa
- tack anna och mats för att jag fått äta supergod kantarellsoppa, inbakad fläskfilé med kantarell- och mögeloststuvning och pasta och kantarell- och mögelostsås ihelgen!

Kommentarer
linn

kan nog inte tisdag kväll som det ser ut nu.. men onsdag är jag helt ledig hela dagen och kvällen. vad tror du? kram

2010-10-03 22:11:56
lisaboman

i know, jag måste uppdatera lite oftare. men, som du säkert känner igen dig i, man orkar inte hela tiden ^^

jag håller med dig om att du har gjort ditt på äldrevården nu, nu får nån annan ta över. ta en månads paus från jobb annas, så du känner att du hinner med skolan :) kramar!!!

2010-10-04 10:27:07
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!