Två riktigt göra-dagar

Igår var jag och tränade för första gången (på USM) på länge. Gissa vem jag träffar på step-up-bas? Jo Michelle från gymnasiet. vi pratade och hade rätt skoj faktiskt! Hon har just börjat träna där så vi lär ju ses fler gånger, vilket båda tyckte var kul. gjorde en massa ditt och datt på staden köpte t.ex. ett nytt piercingsmycke. skolan gick bra. pluggade och färgade håret när jag kom hem. Nu är det riktigt mörkbrunt. mamma hämtade upp mig på vägen hem från afterworken för att jag skulle få ta bilen. Jag var hos dem 45min och sedan hos Bomans i nästan 2½ timme. herregud! var jag där så länge? det tog tid att hämta lite svamp. hihi. nejmen det var supertrevligt att prata med Mats och Anna igår. Kul att ta igen lite tid och uppdatera sig lite. Jag uppdaterade även dem om dig Linnsan, vad du gör nu ^^ fick väldigt mycket svamp, vilket var en superrolig överaskning! eftersom pluggande hamnade på efterkälken satt jag till 00.30 och läste. wiee. idag blir också en göra-dag. ska fixa en massa till middagen och plugga. hörs senare!

Kommentarer
lisaboman

Kul att du var förbi hos mapa! :D

2010-10-01 16:19:08
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!