För många ord - jag kan ändå inte sätta ord på det

Jag har inget liv under 2½ vecka till.. Vet inte när jag sov senast? några timmar inatt kanske? När tränade jag senast? När var jag med Patrik senast, på riktigt? När träffade jag någon över huvudtaget? All vaken tid pluggar jag. All annan tid är jag på praktiken och på skräddaren. om tre veckor behöver jag inte vara på praktiken ca 35 tim / veckan.. kanske blir det en förändring. Är helt slut i huvudet och trött, ändå kan jag inte somna. jag är så upptagen på dagarna att jag inte hinner tänka, vilket resluterar sig i att allt det jobbiga kommer när jag ska sova. Jag hatar att gå och lägga mig

Kommentarer
lisaboman

härda två veckor till!

mamma och pappa är på öland nu, så de stannar till här i sollentuna till helgen innan de bilar hela vägen upp igen. än har jag inte fått nå paket, men jag väntar till den 26e! :)

2010-09-09 11:15:09
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!