Fortsätter väl

fortsätter väl blogga, då jag hoppas att det uppskattas av låt säga: Lisa, Anette, Mamma och Linn. Vet inte om det ens är någon fler som läser min blogg. jag har bestämt menyn till på fredag då familjen kommer på middag. Jag kan bara avslöja att det blir tvårätters. förrätt och varmrätt. mumma. jag har haft en enormt mysig kväll med Patrik. det var verkligen behövligt då vi knappt ses annars. tiden finns inte. ofta är man så trött på kvällen. hur som haver, nu blir det att ringa till mamma och fråga vad hon och mia hade för sig ikväll och sedan blir det vocabulary och The God of Small Things

Kommentarer
anna boman

Hejsan



Jag läser din blogg, det är alltid skoj att se hur du har det. Vi har plockat massor av trattisar i helgen , så du kanske vill ha en burk? Kram "Lisas mamma Anna"

2010-09-29 22:25:08
linn

woo alltid kul att läsa lite vad du pysslar på med då jag är sämst på att höra av mig. vore kul att ses nästa vecka. när kan du? kram

2010-09-29 23:01:14
Anonym

Ser fram emot middagen!

2010-09-29 23:20:41
lisaboman

ditt bloggande uppskattas supermkt! :) alltid kul att läsa så man har lite koll på vad du sysslar med! :D

2010-09-30 17:23:05
URL: http://lisaboman.blogg.se/
kajsaboman

Hej! jag läser, så fort jag har tid. alltid kul att ha lite koll på va du pysslar med :)

2010-10-01 07:27:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!