Stolt moster..

.. även till mina "adoptivbarn". Har haft en supermysig kväll med N och hundarna. ätit alldeles för mycket godis. Dagen började med en underbar morgon med Patrik. Det var väldigt länge sedan vi bara myste och tog en långmorgon tillsammans. Anette gillar mössan, jag tyckte att den såg alldeles för stor ut, men hon insisterar. såg även på roliga "Ola-Ola" från talang. hihi. gammal klassiker. skolan är fortfarande ett helvette då jag inte riktigt hinner med allt. gör bara det viktigaste hela tiden. inget jobb imorgon, blir för stressigt, försöker varva ned lite. är helt slut. Mina små älsklingar:




THE APPLE








Kiddan är min favorit! vart är räven? :D

Kommentarer
N

"vart är räven?" :D

Hade varit kul om du kunde följa med till morfar!

2010-09-24 14:45:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!