detta liv

Jag var så lycklig igår då jag fick vara med Lisa! det var så länge sedan. Ändå känns det som igår när vi pratar. haha. ja hon är för underbar helt enkelt. Nu blir det inte förrän till sommaren vi ses nästa gång, men hoppas tiden går fort fram tills dess och att vi kan fara ut och dansa :D man fick som en energikick av det. nu är det bara att härda ut på jobbet 4 hela dagar för att sedan få lite påskledighet. Kommer blir mycket bra. Tiden går så fort det var ju nyss en månad tills vi skulle till fjällen, nu ska vi dit på torsdag!

Helt lagom fredagskväll igår, middag hos mor och far. Hjälpte pappa byta däck och tvätta bilen. så ska det låta + lite smyckestillverkningskonsultation med mor och en liten klippning.

imorgon får jag dansa igen. känns också härligt. Kommer dock vara helt slut på måndagen då jag inte kommer somna förrän kl 24 typ.

LINN: om du är ledig må eller tis kväll eller under hela onsdagen så kan vi ses om du har tid :)

Nej nu måste jag fara till jobbet. (suck, hihi) pengar pengar ....

Kommentarer
linn

jag tror att jag är ledig på onsdag, och snackade med linn om att ta en dag som vi gjorde i onsdags, häng på om du vill!

2011-04-18 21:04:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!