Fjällupplevelser

Jag har:
- sett renar, en överkörd ren, en överkörd grävling (tror jag), en massa lämmlar, en massa döda lämmlar, fått en lämmelkompis på fjället, sett en tjäderhöna, några fiskar, fjärilar, en massa hundar och två hästar.
- även tippat med skotern i en brant uppförsbacke, snelut (kennet tippade också så skratta inte)
- insett att jag ska köpa mig en skoterhjälm.

I övrigt har vi haft strålande sol, inte ett moln på himlen, vindstilla, hyfsat före, dålig fiskelycka. Igår var det säkerligen 25 grader i solen där vi satt uppe på fjället. det var så vindstilla att elden slocknade. man fick hjärtklappning och svimkänslor när man la igen ögonen. jag är bränd och uppblåst, dock har vi inte ätit som vi brukar göra, denna gång mer normalt. Igår avnjöt vi en mycket god och trevlig middag hos Rolands efter maten gick jag ned till kusinernas stuga och spelade spel med stine, mattias, cissi och patrik.

bilder kommer en annan dag, nu ska jag checka ut för dagen


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!