Hm..

Ja, lite oroväckande så har jag börjat få ont i halsen. för lite kläder eller för bra väder eller båda? Helst vill jag bara dansa dansa dansa. ja, jag vet, jag är insnöad på detta, men det är ju sååå roligt. jag får vänta enda tills på söndag innan jag får dansa igen, och efter det är det ju påskuppehåll! oh no.. jaja, jobb nu lö-tis sen ledig i åtta dagar. Imorgon får jag träffa lisa igen, det var superlänge sedan, rättare sagt sen 27/12.

jag har haft två trevliga dagar nu, sol och promenader med linn och linn på onsdagen och samma med anette idag! härliga dagar. hoppas på samma imorgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!