Onsdag och bugg

Väldigt intressant dag om palliativ vård, det finns mycket att ta till sig, dock lite deprimerande att lyssna på vård i livets slutskeende och döden. fick iaf äta en god lunch på Shanghai, vilket behövdes för att orka lyssna från kl.8 - 16.30. Nu ska jag snart börja göra mig i ordning inför buggen ikväll! jag som har längtat en hel vecka. pappa ställde iaf upp och dansade lite med mig på min födelsedag trots att han var förkyld. fina pappse!

Nu ser jag fram emot fyra dagars ledighet. ska förbi infektionsmott imorgon för att få rådgivning ang alla mina vacciner jag måste ta inför resan.

Skönt att det börjar bli vår på riktigt. nu hoppas jag bara att jag fortsätter med mitt springande också. är dock lite avundsjuk på boman som befinner sig i alperna! KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!