Bra, bara bra

måste fixa fram ett pass så att jag kan skicka in min visumansökan + bokningsformuläret. ska göra det imorgon. + ringa dem med några frågor imorgon + jobba.

I helgen har jag målat! idag också. två nya tavlor färdiga! jippi. får ta kort på dem senare. måste få upp några tavlor här. jag och mamma har bokat in en "lägenhetsrajds-dag" då vi ska få upp någonting på väggarna. jag har även bakat mjukt tunnbröd på kornmjöl idag. fick vifta av brandvarnare 5ggr. världens bästa granne.

jag och patrik som skulle ut och fika ikväll. kom till finas. de hade stängt för 4 min sen. trodde de hade öppet lite senare under sådana här dagar. jaja. jag som hade tänkt och ta en stor räkmacka eftersom jag inte ätit någon middag stod där hungrig. har man inte världens bästa kille? Han bjöd mig på grillade revben, kycklingspett och tigerräkor + två stora bullar/wienerbrödstjosan som vi tog med hem från ica. :) underbaraste patrik! sitter och njuter av en limeklubba nu också. underbart goda från ålidhemcentrum någon lillbutik.


UPDATE
Haha. humor. tror att någon har skrivit in lite fel:





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!