Natti natt

trotsade kylan idag, gick en längre promenad. jag fick hem kameran av anette + bytt till mig en helt obrukbar bil. jippi. jaja. nu kan jag iaf ta kort på mina fina nya blommor och bilder. orkar inte göra det nu. nu ska jag sova. har jobbat hela kvällen. varit en lugn kväll, dock kaos ändå eftersom jag pratat engelska hela kvällen då jag tagit hand om en spansk utbytesstudent. helt kaos. alla termer och uttryck, prover och kontroller, sjukdomssymtom m.m. inom vården kan jag verkligen inte på engelska eller latin. vad en nefrostomi är på engelska t.ex. helt slut iaf.

pass beställt idag och några papper har jag skickat in. detta ser fin fint ut!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!