oi!

vilken otur att det var dåligt väder idag. haha. skönt för mig att slippa gå ut. jag ska bara slappa idag. jag kan tyvärr inte ta kort på mig själv med systemkameran. anette har min digitalkamera som jag vill ha tillbaka! jag gjorde iaf någonting gott till middag igår. jag gjorde fläsklägg och rotmos! sjuukt gott! for sedan hem till ersmark för första gången på väldigt länge. det var så skönt att få komma hem. idag ska jag göra palt! riktig palt! :D det blir kalasbra! ska sy gardiner också :)

Kommentarer
Telly

Igår hade jag återigen en ledig dag från jobbet på grund av halkan. Men idag - au boulot !

2011-02-03 16:30:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!