Update

Fredag:
Gjorde en massa ärenden + skrubbade varenda vrå här hemma. bjöd över familjen på fika, dock kunde / orkade bara mamma. så det blev fredagsmys iaf.

Lördag:
Var på världens trängsta utställning på strömpilen med hela familjen ink hundarna så klart :) spirre var duktig men vann inte allt. mysigt fika på NK sedan och sen hem till Ersmark och promenera och mysa. åt hamburgare och pommes hela familjen på kvällen.

Söndag:
Slappade här hemma, sen for jag och Anette ut på äventyr i skogen med hundarna. Jag hade med mig te, eftersom anette inte kan dricka varm choklad. Teet såg ut som ett urinprov när vi hällde upp det och vi skrattade. Var ute och gick 1,5 timme. Slappade hemma hos Anette efter det. åt en tidig middag tillsammans - köttfärsröra med pitabröd och grönt. sen for jag ut i skidspåret. 5 km igår. fikade med mor och far sedan hem.

Måndag:
slapp morgon, med illamående. Sedan 10km skidåkning. var lite väl långt innan man kommit i gång med det. var hungrig och less innan jag var framme. har sedan gjort matlådor idag.

Imorgon ska jag ta mig en promenad till stan. ska gå på biblioteket och sedan och säga upp mitt träningskort på USM. utnyttjar det ändå så sällan - då kan jag spara 3600kr / år istället.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!