=)

har köpt mig en router idag. var hos tandläkaren också, hela 55kr blev det haha. var på expo och skulle köpa stolsdynorna jag tittat på. hade jag varit där 5 min tidigare så hade jag hunnit tagit dem och sprungit innan tanten tog alla utom två. nu måste jag vänta minst en månad tills nya kommer in, och då kanske inte ens i samma färg... hämtade ut nackrullen till soffan och en reservdel till kameran. Sökte om semester några dagar och sen har jag stoorstädat lägenheten idag. nu är det fint överallt. har även handlat lite + varit ute och gått 1h 20 min. Lasse, Katarina, mamma och pappa har varit här och fikat gottigott. Citronmuffins, chokladbullar och chokladmoussetårta (fördinge). den var faktiskt jättegod! vi har haft jättetrevligt och vi har surrat hela kvällen, de for nyss :) måste göras om!

nu har jag bokat klipptid för att äntligen klippa mig kort igen. vantrivs så mycket grymt. så på måndag smäller det! jippi.

fick några smålökar (blommor alltså) och ett fint underläggssak som man kan använda då man lägger upp pärlorna och kejdorna när man ska göra halsband utan att allt rullar iväg av Patrik igår! han är för underbar! nu behöver jag mer pärlor! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!