Lovat är lovat

Hej.
Ja, nu ska jag lova det jag skulle göra i helgen egentligen. I helgen så myste jag först med en panikslagen anette på fredagen, sen på lördag kom svenssons, ma och pa och patrik på middag. Vi hade jättetrevligt och maten var toppen. mumma. söndagen spenderades i stillhet för min del. sen började jag jobba på riktigt i måndags. allt är nytt, känner att jag inte riktigt hänger med i alla svängar, alla ronder och prover m.m. men det kommer väl så småningom. Nu är iaf duschdraperih-vetet färdig, har förlängt det, med tillviss del mammas hjälp. jag har köpt nya vinterskor, höga som jag ska impregnera idag när jag kommer hem. Ska hämta ut soffbordet, saker på cyberphoto, mio, mina dansskor, ja, sen var det nog inget mer. mina köksgardiner har också kommit. jobbar extra idag fortfarande på avdelningen, men dock som vak till kl.11, sen springa lite på avdelningen och sedan sluta hade jag tänkt. kanske går hela dagen ändå. ska försöka byta bort 3/2 till en dagstur eller en annan dag för då kan jag gå på dansskursen på torsdagskvällar. jippi!


Kommentarer
lisaboman

bild på skorna? :D

2011-01-19 16:33:53
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!