mohaha

yes. nu var det verkligen ett tag sedan, vet inte riktigt vad jag ska skriva här, men jag kan kanske skriva en kort update senare i helgen, då jag inte, som jag gör just nu, sitter och bytte av extra-vaket på avdelningen så hon skulle få fika. Slutar om 15 min. jippi. idag var första riktiga arbetsdagen, ingen inskolning! gick bra. lite väl bra. jävligt slappt på förmiddagen, kaos vid lunch, till kl. 14.00 sen lugnt igen. Bytte min första PD idag (påsdialys) idag ensam. duktig jenny, hade ju inskolning i två dagar på det. det är inte tvär lätt, mycket känsliga saker det där.

jaja. nu ska jag inte sitta här och surfa om någon kommer in. haha. anette och pate kommer ikväll iaf. blir toppen. skönt att äntligen få vara ledig. har jobbat 5 dagar denna vecka.

Kommentarer
lisaboman

kul att du bloggar igen! :D

2011-01-14 16:21:20
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!