Helgen är nu

Japp, för mig började helgen igår. så går det när man jobbar "shift". Gårdagen har helt lagom. En långpromenad runt nydala. lätt lunch med föräldrarna här och sen lite matematik om balkongen. Ska köpa en balkongmatta som kommer in på K-rauta nästa vecka, är ambivalent ang. utemöblerna, pappa fixar trästolpar för att fästa hönsnätet i så att katten kan vara ute. For runt på lite affärer och sen hem och göra sig i ordning för dansen, som förövrigt var lika kul som vanlig, men lite dålig musik i början. Men jag lärde mig en massa som vanligt.

jag blev av med mitt sällskap idag. anette som dubbelbokar sig, detta är inte likt henne. haha. men jag far till landet och röjer lite istället. vi hinner ses en ministund iaf. + att jag måste laga ett par jeans som gick sönder igår. typ de enda jag kan ha! suck.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!