Medvind

Det känns som om livet börjar räta upp sig igen. Det känns som om jag har medvind ibland. det är bara att njuta av det medan det håller i sig. Vädret gör sitt också. Det finns mycket roliga saker att se fram emot nu.

Sista arbetsdagen idag, sen ledig i dagarna tre. Efter det jobbar jag må-tis sen ledig i fem dagar, då jag fick ut min kompledighet. så jag har ju faktiskt jobbat de dagarna redan. Dans på Ersboda imorgonkväll och middag och ev. utgång på lördag. Träffar även mamma på fredag, jag ska bli klippt lite, bara lite, så ingen större förändring. Hade glömt hur snabbt mitt hår växer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!