vilken supermorgon

hade nästan somnat, fick ett glatt sms, vaknade då med ett ryck och hjärtat slog 150slag/min. Kunde inte somna om. kunde inte varva ned. Ingen brukar någonsing smsa mig efter kl 22. de vet att om jag jobbar; sover jag. mot 01.00 kunde jag somna om, men 4h 20min sömn räcker inte. hoppas det finns något vilorum på jobbet annars blir det en powernap i eftermiddag. just nu går det bra, men frammåt 08.30 är jag död. zombie till lunch, dvala på em.mötet.
Nu ska jag ju som sagt snart till jobbet.

Hade dock en mycket trevlig kväll med linnsan. Kul att verkligen hinna sitta och prata om en massa. kram till dig.
nej över och ut, inte tid att sitta här någonting mer.

Kommentarer
linn

om jag varit du hade jag hinkat i mig kaffe :) tack själv! ses på lördag :)

2011-05-04 09:51:49
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!